Vilkår

KJØPSVILKÅR TOPLADY UNDERTØY

PRISGARANTI

Alle priser inkluderer norsk moms.

Du betaler ikke toll eller tollavgift når du kjøper hos oss fordi vi er registrert i VOEC-registeret (Vat On E-Commerce). Vi betaler norsk moms for deg. Vårt VOEC-nummer er: 2039001.

Til VOEC

 

VOEC registeret toplady.no og toplady.se
VOEC registeret toplady.no og toplady.se

Vi ønsker at våre kunder skal føle seg trygge med sitt valg av Norges billigste undertøy. Derfor tilbyr vi deg mellomlegget dersom du finner lignende produkter i en annen butikk.

ALDER

For og handle undertøy eller øvrige produkter hos oss, må du være minst 18 år eller ha tillatelse fra dine foresatte. Ved bestilling av undertøy eller andre produkter hos oss, inngår du en kjøpsavtale med Toplady.

GYLDIGHET

Disse kjøpsvilkårene følger svensk og norsk lov. For private forbrukere gjelder forbrukerkjøpsloven som også inkluderer rettigheter for selskapet. Mer informasjon er tilgjengelig på det Norske forbrukerrådets hjemmeside.

PRISER OG BETALING

Våre priser inkluderer norsk mva.

Du betaler ikke toll eller tollavgift når du kjøper hos oss fordi vi er registrert i VOEC-registeret (Vat On E-Commerce). Vi betaler norsk moms for deg. Vårt VOEC-nummer er: 2039001. Vi kan ikke betale toll og tollbehandlingsgebyrer ved retur.

Vi tilbyr kortbetaling, fakturabetaling, delbetaling og direktebetaling via Klarna samt Vipps. Mer informasjon om gjeldene betalingsvilkår finner du i kassen. Dersom du handler med en rabattkode, så vil rabatten bli trukket fra på den normale prisen. Dersom det finnes flere priser på et produkt, så er det alltid den laveste prisen som gjelder for våre kunder. Kupongkoder gjelder kun en gang per bestilling og minimumskjøpet er 200 kr. En rabattkode kan ikke kombineres med andre tilbud. Våre rabattkoder gjelder for maksimalt 30 dager.

LEVERANSETID

Leveransen for lagerførte varer er på 3-5 arbeidsdager. Vi er ikke ansvarlig for Brings forsinkelser ved levering. Ved veldig stor etterspørsel på våre undertøy, kan leveringstiden være noe lenger. Det hender sjeldent, og vi svarer raskt på spørsmål vedrørende levering på kundeservice

LEVERINGSALTERNATIV

Vanligvis leveres pakken direkte hjem til deg. Skulle pakken være klumpete så får du en hentemelding i postkassen, sms – eller e-postvarsling, og deretter henter du den på nærmeste utleveringssted. F.eks post i butikk.

UAVHENTET PAKKE

Pakken ligger på postkontoret i 14 dager, før den returneres til oss. En ikke utlevert pakke returneres til oss og vi forbeholder oss da retten til og belaste deg med 300 kr. for frakt, returfrakt, avgifter og administrative kostnader.

RETUR

I henhold til regelverket er det angrerett på undertøy så lenge forseglingen ikke er brutt. Hvis forseglingen på varen er åpnet av kunden, gjelder ikke angreretten. Våre produkter er forseglet. Dette skyldes at undertøy er klassifisert som hygieneprodukter og er unntatt fra angreretten av helsemessige og hygieniske grunner ikke egner seg for retur.
 
16.8 Varer relatert til helsevern og hygiene. Det er ikke angrerett på forseglede varer som ikke egner seg for retur av helsevern- og hygieniske årsaker, og hvor forseglingen er brutt etter levering. Dette gjelder for eksempel kosmetiske produkter som leppestift, helsekostprodukter og undertøy.
 
Hvis en retur kommer inn med brutt forsegling, vil den ikke bli erstattet. Hvis en retur kommer uten tilstrekkelig porto og/eller uten at eventuelle skatter og avgifter er betalt, vil det bli belastet et deklarasjons gebyr på for tiden 375 kr. Eventuelle spørsmål om håndtering av returer via VOEC-registeret henvises til Skatteetaten.
 
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice.


REKLAMASJON

Vi må godkjenne reklamasjonen før vi kompenserer. For at reklamasjonen skal godkjennes, skal varen være korrekt håndtert og ikke være ødelagt. Du må sende oss et bilde av den defekte varen. I første omgang, så vil vi sende ut en ny vare.

KONFLIKTLØSNING

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600 eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

KONTAKTINFORMASJON

TOPLADY NORGE
Rådastocksvägen 1
435 44 Mölnlycke
Sverige

kundeservice [at] toplady.no

Organisasjonsnummer TOPLADY NORWAY
822 870 872

Organisasjonsnummer TopLady Sweden AB (Morselskap i Sverige)
556891-4054

VAT TopLady Sweden AB
SE556891405401

VOEC (Vat On E-Commerce)
2039001
https://www.skatteetaten.no/globalassets/bedrift-og-organisasjon/voec/voec-registrerte-tilbydere-15.10.2020.pdf

 

Kundeservice

Go to shop Contact us