Alle priser inkluderer norsk moms.
Du betaler ikke toll eller tollavgift når du kjøper hos oss fordi vi er registrert i VOEC-registeret (Vat On E-Commerce). Vi betaler norsk moms for deg. Vårt VOEC-nummer er: 2039001.
Vi ønsker at våre kunder skal føle seg trygge med sitt valg av Norges billigste undertøy. Derfor tilbyr vi deg mellomlegget dersom du finner lignende produkter i en annen butikk.
For og handle undertøy eller øvrige produkter hos oss, må du være minst 18 år eller ha tillatelse fra dine foresatte. Ved bestilling av undertøy eller andre produkter hos oss, inngår du en kjøpsavtale med Toplady.
Disse kjøpsvilkårene følger svensk og norsk lov. For private forbrukere gjelder forbrukerkjøpsloven som også inkluderer rettigheter for selskapet. Mer informasjon er tilgjengelig på det Norske forbrukerrådets hjemmeside.
Våre priser inkluderer norsk mva.
Du betaler ikke toll eller tollavgift når du kjøper hos oss fordi vi er registrert i VOEC-registeret (Vat On E-Commerce). Vi betaler norsk moms for deg. Vårt VOEC-nummer er: 2039001. Vi kan ikke betale toll og tollbehandlingsgebyrer ved retur.
Vi tilbyr kortbetaling, fakturabetaling, delbetaling og direktebetaling via Klarna. Mer informasjon om gjeldene betalingsvilkår finner du i kassen. Dersom du handler med en rabattkode, så vil rabatten bli trukket fra på den normale prisen. Dersom det finnes flere priser på et produkt, så er det alltid den laveste prisen som gjelder for våre kunder. Kupongkoder gjelder kun en gang per bestilling og minimumskjøpet er 200 kr. En rabattkode kan ikke kombineres med andre tilbud. Våre rabattkoder gjelder for maksimalt 30 dager.
Leveransen for lagerførte varer er på 4-5 arbeidsdager. Vi er ikke ansvarlig for Brings forsinkelser ved levering. Ved veldig stor etterspørsel på våre undertøy, kan leveringstiden være noe lenger. Det hender sjeldent, og vi svarer raskt på spørsmål vedrørende levering på kundeservice
Vanligvis leveres pakken direkte hjem til deg. Skulle pakken være klumpete så får du en hentemelding i postkassen, sms – eller e-postvarsling, og deretter henter du den på nærmeste utleveringssted. F.eks post i butikk.
Pakken ligger på postkontoret i 14 dager, før den returneres til oss. En ikke utlevert pakke returneres til oss og vi forbeholder oss da retten til og belaste deg med 300 kr. for frakt, returfrakt, avgifter og administrative kostnader.
Vi tilbyr ikke retur på undertøy. Alle våre produkter er forseglet og unntatt fra returretten. Vi kan dessverre ikke tilby retur fordi undertøy er klassifisert som hygieneprodukter og er unntatt returretten av hensyn til helsevern og hygiene ikke er egnet for retur. I stedet kan vi sørge for at vi holder våre lave priser i butikken.
Ev. utsendte returer kan bli returnert til deg som avsender da Norsk VOEC register ikke tillater retur. Dette medfører et deklarasjonsgebyr på 275 kr. Ev. spørsmål om håndtering av VOEC henvises til Skatteetaten.
I tilfelle spørsmål vennligst kontakt vår kundeservice.
Vi må godkjenne reklamasjonen før vi kompenserer. For at reklamasjonen skal godkjennes, skal varen være korrekt håndtert og ikke være ødelagt. Du må sende oss et bilde av den defekte varen. I første omgang, så vil vi sende ut en ny vare.
KJØPSVILKÅR TOPLADY UNDERTØY
PRISGARANTI
Alle priser inkluderer norsk moms.
Du betaler ikke toll eller tollavgift når du kjøper hos oss fordi vi er registrert i VOEC-registeret (Vat On E-Commerce). Vi betaler norsk moms for deg. Vårt VOEC-nummer er: 2039001. Vi kan ikke betale toll og toll ved retur.
Vi ønsker at våre kunder skal føle seg trygge med sitt valg av Norges billigste undertøy. Derfor tilbyr vi deg mellomlegget dersom du finner lignende produkter i en annen butikk.
ALDER
For og handle undertøy eller øvrige produkter hos oss, må du være minst 18 år eller ha tillatelse fra dine foresatte. Ved bestilling av undertøy eller andre produkter hos oss, inngår du en kjøpsavtale med Toplady.
LAND
TopLady selger per i dag til Norge, Sverige, Danmark og Finland.
GYLDIGHET
Disse kjøpsvilkårene følger svensk og norsk lov. For private forbrukere gjelder forbrukerkjøpsloven og angrerettloven, som også inkluderer rettigheter for selskapet. Mer informasjon er tilgjengelig på det svenske forbrukerrådets hjemmeside.
PRISER OG BETALING
Våre priser inkluderer norsk mva.
Du betaler ikke toll eller tollavgift når du kjøper hos oss fordi vi er registrert i VOEC-registeret (Vat On E-Commerce). Vi betaler norsk moms for deg. Vårt VOEC-nummer er: 2039001. Vi kan ikke betale toll og toll ved retur.
Vi tilbyr kortbetaling, fakturabetaling, delbetaling og direktebetaling via Klarna. Mer informasjon om gjeldene betalingsvilkår finner du i kassen. Dersom du handler med en rabattkode, så vil rabatten bli trukket fra på den normale prisen. Dersom det finnes flere priser på et produkt, så er det alltid den laveste prisen som gjelder for våre kunder. Kupongkoder gjelder kun en gang per bestilling og minimumskjøpet er 200 kr. En rabattkode kan ikke kombineres med andre tilbud. Våre rabattkoder gjelder for maksimalt 30 dager.
ANGRERETT
Du har 14 dagers angrefrist, og den løper fra og med den dagen pakken har ankommet ditt utleveringssted – f.eks post i butikk. Dersom mottaks dato ikke kan bevises, så gjelder postens datostempel pluss to arbeidsdager fra ordrebehandlingen. Returer som ikke kommer til oss innen fristen, godkjennes ikke. Du er ansvarlig for å holde varen i like god stand som du mottok den i (vi kontrollerer alle returer og varene må godkjennes ved kontrollen). Varen skal ikke være skadet eller brukt på noe måte. Husk at truser og strømpebukser kan kun returneres i uåpnet emballasje. Dette gjelder også for annet undertøy som ligger i lukkede esker og undertøy i forseglede poser. Dette er av hygieniske årsaker. Forsegling av løshår må ikke klippes opp. Korsetter som er snøret igjen ved prøving kan ikke regnes som godkjent retur. Vil du ha tilbake din vare, belastes fraktkostnaden. Produkter som leveres i vakre innpakninger må også returneres i samme emballasje for og få godkjent retur.
LEVERANSETID
Leveransen for lagerførte varer er på 5-7 arbeidsdager. Vi er ikke ansvarlig for Brings forsinkelser ved levering. Ved veldig stor etterspørsel på våre undertøy, kan leveringstiden være noe lenger. Det hender sjeldent, og vi svarer raskt på spørsmål vedrørende levering på kundeservice
LEVERINGSALTERNATIV
Vanligvis leveres pakken direkte hjem til deg. Skulle pakken være klumpete så får du en hentemelding i postkassen, sms – eller e-postvarsling, og deretter henter du den på nærmeste utleveringssted. F.eks post i butikk.
UAVHENTET PAKKE
Pakken ligger på postkontoret i 14 dager, før den returneres til oss. En ikke utlevert pakke returneres til oss og vi forbeholder oss da retten til og belaste deg med 300 kr. for frakt, returfrakt, avgifter og administrative kostnader.
RETUR
Toplady dekker ikke frakten ved retur. Vi må godkjenne den returnerte varen før du får din tilbakebetaling. For at returen skal godkjennes skal den være korrekt håndtert, ikke være tilgriset, brukt eller lukte parfyme etc. Korsetter får ikke prøves uten genser / singlet under. Snøringen eller glidelåsen på korsettet må ikke være synlig brukt ved retur. Korsettene granskes nøye. Det er viktig at undertøyet som leveres i vakre innpakninger også må returneres i de samme emballasjene som de kom i (oppbevaringsboks som ikke skader den vakre emballasjen under transport). Ellers vil ikke returen bli godkjent. Retur må skje innen 14 dager, ellers godkjennes den ikke. Informasjon angående dette gis per e-post. Du må også deklarere returen din som import til Sverige. Du er ansvarlig for at returen kommer fram til oss.
For å holde prisene lave i vår norske nettbutikk har vi dessverre ikke mulighet til å tilby returetiketter eller betale for eventuelle toll- og tollgebyr fra Norge til Sverige. Dette er imidlertid alltid inkludert når vi sender pakken til deg, fra Sverige til Norge. Hvis returen din sendes til oss uten porto eller korrekte gebyrer som er betalt, vil pakken bli sendt tilbake til deg og TopLady vil ikke refundere deg for eventuelle utgifter. Det betyr at vi kan fortsette å holde prisene lave i butikken vår.
Se også: retur-og-bytte
REKLAMASJON
Vi må godkjenne reklamasjonen før vi kompenserer. For at reklamasjonen skal godkjennes, skal varen være korrekt håndtert og ikke være ødelagt. Du må sende oss et bilde av den defekte varen. I første omgang, så vil vi sende ut en ny vare. Dersom du ikke ønsker en ny vare, så faller returen inn under vanlig angrerett.
HVORDAN LEVERER JEG TILBAKE VARER SOM IKKE PASSER?
Toplady Sweden AB (556891-4054) følger de regler og retningslinjer fra Trygg E-handel, noe som betyr at du kan føle deg trygg når du handler. Hvis du vil endre størrelse, håndteres retur på samme måte og du kan lage en ny ordre. Du får riktig størrelse på raskest mulig måte.
Se også: retur-og-bytte
TILBAKEBETALING
Dersom du benytter deg av angreretten får du tilbake dine penger innen 30 dager. Hvis du allerede har betalt, med f.eks kredittkort eller direkte betaling, kommer Klarna til å kontakte deg per e-post innen noen dager for å få informasjonen de trenger for å sende din tilbakebetaling.
KONTAKTINFORMASJON
TOPLADY SWEDEN AB
Rådastocksvägen 1
435 44 Mölnlycke
Sverige
Organisasjonsnummer
556891-4054
VAT TopLady Sweden AB
SE556891405401
VOEC (Vat On E-Commerce)
2039001
https://www.skatteetaten.no/globalassets/bedrift-og-organisasjon/voec/voec-registrerte-tilbydere-15.10.2020.pdf
Kundeservice